.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضیحات ری شهری درباره کناره گیری

نماینده سابق ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با اشاره به متن استعفانامه خود گفت: برخلاف مطالب مخالفی که در برخی سایت ها آمده است کناره گیری من هیچ ارتباطی با تغییرات در سازمان حج و زیارت ندارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حجت الاسلام و السلمین محمدی ری شهری که در مراسم تودیع و معارفه نماینده جدید ولی فقیه در سازمان حج و زیارت سخن می گفت افزود: البته در این باره معتقدم وزیری که انتخاب می شود حق دارد معاون خود را انتخاب کند، وی (وزیر ارشاد) مایل بود معاون جدیدی انتخاب کند و بنده طبق وظیفه ای که داشتم اگر آن فرد را توانا می دیدم موافقت می کردم که موافقت هم کرده بودم.

ری شهری تصریح کرد: برخی این مسئله را (کناره گیری) به مسئله ادغام ربط داده بودند که مسئله دیگری بود؛ آن اقدام خلاف کارشناسی بود و مقام معظم رهبری تایید نمی کردند که آن مسئله به دستور ایشان حل شد و ارتباطی به این مسئله ندارد.

نماینده سابق ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: امروز همراهی با مقام معظم رهبری از اوجب واجبات است.

ری شهری افزود: هر کس بخواهد خارج از این چارچوب عمل کند خدمت به نظام نیست هر چند تصورش خدمت به نظام باشد و این خدمت به دشمن است.

وی گفت: اصولگرایی واقعی اجتناب از افراط و تفریط است و اگر کسی تندروی یا کندروی کند اصولگرایی نیست بلکه اصولگرایی همراهی با رهبری است.

ری شهری افزود: هر افراط و تفریطی به سود دشمن است همچنان که مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود و در سخنرانی اخیرشان فرمودند مراقب باشید با کارهای بی رویه به فتنه انگیزی دشمن کمک نکنید.

نماینده سابق ولی فقیه در سازمان حج و زیارت تاکید کرد: بر این اساس هر کسی در هر مقامی مسئولیت دارد باید کمک نظام و همراه رهبری باشد و نباید به دشمن کمک کند.

حجت الاسلام و المسلمین ری شهری گفت: این هنر نیست که دوست را به دشمن تبدیل کنیم هنر این است که مخالف را به دوست تبدیل کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.